SAMLET INDBAKKE

Saml din kundekommunikation ét sted med en samlet indbakke i AT Marketings CRM system til servicevirksomheder!

SE en demonstration I videoen her!

Eller book din tid her, nu!

Det seneste nye fra os! Gratis tips til dig.

Sådan Brander Du Dig Selv på Sociale Medier

Sådan Brander Du Dig Selv på Sociale Medier

Opdag hvordan du kan brande dig selv på sociale medier! Lær om personlig branding, værditilbud, visuel branding og indholdsstrategier for at skille dig ud og nå dine mål. ...more

Digital tilstedeværelse ,Sociale medier &Organisk

January 15, 20254 min read

Organisk markedsføring på sociale medier | Vækst organisk med indhold på sociale medier

Organisk markedsføring på sociale medier | Vækst organisk med indhold på sociale medier

Hvordan udnytter man potentialet ved sociale medier for at øge salg? Det er svært, men baseret på mange hundrede opslag forklarer jeg dig nu, hvordan organiske opslag på sociale medier kan drive vækst... ...more

Digital tilstedeværelse ,Sociale medier &Organisk

January 08, 20256 min read

4 Ting Du Skal Vide om Google Anmeldelser: Boost Din Synlighed og Troværdighed

4 Ting Du Skal Vide om Google Anmeldelser: Boost Din Synlighed og Troværdighed

Du har sikkert tænkt: Hvor meget betyder Google Anmeldelser egentlig? De fylder måske mere, end man lige går og tror! Læs om alle de forskellige aspekter ved Google anmeldelser her! ...more

Digital tilstedeværelse ,Google

January 06, 20255 min read

Saml al kundekommunikation ét sted og skab enklere kundeoplevelser

At holde styr på beskeder fra kunder kan hurtigt blive uoverskueligt, når de kommer fra mange forskellige kanaler – e-mails, sms’er, Facebook, Instagram, WhatsApp og livechat. Det kan føles som en evig kamp at holde styr på alle kanalerne. Nu kan du, med en samlet beskedindbakke, samle al kommunikation ét sted, så du aldrig mister overblikket.

Forestil dig at kunne svare på en kundes e-mail, mens du samtidig holder øje med Facebook Messenger og livechatten på din hjemmeside – uden at hoppe frem og tilbage mellem apps. Det er ikke bare smartere, det er også langt mere effektivt.

Fremtidens kundeservice - i dag

I dag forventer kunder hurtige og personlige svar, uanset hvilken kanal de kontakter dig igennem. Med en samlet indbakke har du eller dit team mulighed for at reagere lynhurtigt, fordi alle beskeder vises samlet i ét enkelt system. Det betyder færre tabte beskeder og bedre kundetilfredshed.

Vil du gøre det endnu nemmere for dine kunder at komme i kontakt med dig? Vi kan hjælpe dig med at tilføje en webchat eller livechat direkte på din hjemmeside. Det er den perfekte løsning til dem, der foretrækker at skrive frem for at ringe.

Mere tid til det, der virkelig tæller

Når alt er samlet ét sted, bruger du mindre tid på at lede efter beskeder og mere tid på at levere fantastisk service. Du kan prioritere de vigtigste opgaver, reagere hurtigere og skabe en kundeoplevelse, der virkelig skiller sig ud. Kunderne bliver automatisk oprettet i dit system, du kan skrive noter til dem og holde dig helt orienteret omkring alt hvad der foregår med dine kunder.

Er du klar til at effektivisere din kommunikation?

Lad os hjælpe dig med at samle dine beskeder og optimere din kundeservice. Med en samlet beskedindbakke og muligheden for at tilføje en livechat til din hjemmeside, kan du tage din virksomhed til næste niveau. Kontakt os i dag og hør, hvordan vi kan gøre det nemt for dig at være tilgængelig, uanset hvor dine kunder er.

Vil du gerne, at vi ringer/skriver til dig?

Udfyld formularen herunder!

Udforsk nye muligheder AT Marketing vækst billede fremskridt

Kontakt os!

Hvilken vækstmulighed vil du gerne vide mere om?

Vi kommunikerer gennem sms og e-mail. Ved at indsende tillader du at vi kontakter dig. Du kan altid trække samtykken tilbage.